Тепла підлога в гаражі своїми руками – створюємо комфорт для себе і свого автомобіля

Будь-який власник автомобіля мріє про теплому гаражі, в якому його машина буде зберігатися в ідеальному техстані. Та й виконання дрібних ремонтних робіт в зимовий час в приміщенні, що обігрівається набагато зручніше. Подивимося, як облаштувати самостійно тепла підлога в будинку для авто.

Підлога з підігрівом – дві системи зі своїми плюсами і мінусами

Деякі автовласники вважають, що обігрів гаража – це невиправдана розкіш. Але ті, хто цінує і по-справжньому любить свою машину, прекрасно обізнані – опалювальний будиночок є реальною необхідністю для їх залізного коня. У теплому приміщенні автомобіль відчуває себе чудово. Його системи справно функціонують в будь-яку погоду, а запуск двигуна навіть в сильні морози відбувається миттєво. З цієї причини багато власників приватних авто замислюються про ефективне і недорогому способі опалення гаража.

Відповідний варіант пристрою якісного обігріву ангара для машини – системи теплої підлоги. Вони нагрівають підлогове підставу, від якого тепле повітря піднімається і поширюється по всьому гаражу, забезпечуючи максимально комфортні умови для його експлуатації. При цьому витрати на опалення будуть не дуже високими, так як в будиночку для авто досить підтримувати температуру на рівні 15 ° С.

Тепла підлога в гаражі своїми руками - створюємо комфорт для себе і свого автомобіля

Тепла підлога в гараж 

Тепла підлога в приватному автомобільному ангарі буває електричним і водяним. Електричні системи простіше монтуються. При їх облаштуванні не потрібно піклуватися про підведення до гаражу будь-яких спеціальних комунікацій. Для функціонування таким теплим полам потрібно тільки електрична енергія. З одного боку – це добре, з іншого – не дуже. Адже вартість електроенергії досить висока. Вирішити проблему можна за допомогою додаткової теплоізоляції всього гаража в цілому і його підлогового підстави зокрема.

Відзначимо ще один плюс електричне поле. Він полягає в їх довговічності. Гарантований експлуатаційний ресурс подібних систем складає 50-60 років. Причому теплий електрична підлога практично не вимагає проведення технічного обслуговування. Його потрібно лише правильно облаштувати, орієнтуючись на поради експертів, і користуватися собі на втіху найближчі півстоліття.

З установкою водяного обігріву все трохи складніше. Для його грамотного монтажу доведеться вивчити ряд особливостей утеплення нежитлових приміщень, придбати і поставити спеціальний насос, а також постійно стежити за цілісністю системи. Водяні підлоги схильні до протікання, їх стан потрібно контролювати. Справитися з протіканням буває непросто через те, що знайти її місце в багатьох випадках неможливо. Для цього доводиться демонтувати опалювальну конструкцію. Переваги водяних систем – економія на електроенергії, гарантовано рівномірний нагрів всього гаража.

Підготовка підстави для укладання електричне поле – що потрібно зробити?

Обігрів приміщення електричними системами здійснюється за рахунок виділення в гнучкому провіднику тепла під впливом електроструму, що протікає по ньому. Тут потрібно врахувати наступний момент. Провідник спочатку підігріває стяжку, яка щільно прилягає до нього. А потім теплова енергія прогріває повітря в гаражі.

Перед монтажем описуваної системи слід розібратися з наявною електропроводкою. Нам потрібно дізнатися, чи здатна вона витримати навантаження від підключається теплої підлоги. Особливих складнощів нас не очікує. Беремо потужність системи обігріву, яку ми вибрали (130-140 Вт / кв. М) і множимо цю величину на площу приміщення. Порівнюємо параметри наявної електричної мережі з отриманим значенням. Якщо все нормально, йдемо далі.

В першу чергу займаємося утепленням підлогового підстави в гаражі. Якщо споруда стоїть на грунті, при неписьменної їй теплоізоляції (або за її відсутності) втрати тепла через землю будуть на рівні 25-30%. По суті, ми будемо обігрівати грунт, використовуючи дорогу електроенергію. Безсумнівно, нам це не потрібно. Тому потрібно утеплити підлогу чорновим стягуванням, використовуючи піщано-цементний розчин. Такі суміші продаються у всіх строймагазінах. Купуємо склад, розводимо його водою в обсязі, зазначеному на упаковці, заливаємо стяжку. Вона повинна вийти без відчутних висотних перепадів (чим рівніше, тим краще).

Тепла підлога в гаражі своїми руками - створюємо комфорт для себе і свого автомобіля

Підготовка підстави для укладання теплої підлоги

Після висихання розчину приступаємо безпосередньо до теплоізоляційних заходів. Для утеплення використовуємо полістирол або Піноплекс. Обраний матеріал розміщуємо шаром від 3 до 8 см. Рада. У регіонах з суворими кліматичними умовами утеплювач монтуємо шаром в 8 см. А в місцевостях, де мінусові температури рідко перевищують показник в 15 °, досить мінімального по товщині (3 см) покриття.

Нюанс. Електричні системи можуть використовувати в якості нагріває елемента спеціальний гріючий провід або мати. У першому випадку на шар теплоізоляції через кожні 0,5 м додатково розміщується монтажна стрічка. З її допомогою ми потім будемо фіксувати витки кабелю, що гріє системи. До стягуванні кріплення стрічки здійснюється дюбелями. При використанні матів додатково на підлогову поверхню монтувати нічого не буде потрібно.

Монтаж електричної системи – впорається будь-який автомобіліст!

Тепла підлога в гаражі з електричним гріючою кабелем облаштовується своїми руками за такою схемою. Укладаємо витками на підлогове підставу гріє провід. Важливо! Дистанцію між окремими витками витримуємо на рівні 0,3 м. Ще кілька моментів. Провід слід укладати без сильних натяжений і гострих кутів, а витки розташовувати по відношенню один до одного строго паралельно. Потім фіксуємо покладений кабель. Зробити це нескладно. На стрічці для монтажу є особливі вусики, призначені саме для таких цілей.

Гріє провід укладається так, щоб поверхня, під яку ми його монтуємо, залишалася відкритою.

Тільки так система зможе нагрівати повітря. Тому заздалегідь визначитеся з ділянками статі, де у вас будуть стояти стелажі, верстак і інші стаціонарні конструкції. На ці місця ятати кабелю виконувати не потрібно. Якщо в процесі установки провід буде пошкоджений, доведеться міняти весь гріє контур. Експлуатувати електросистему зі спайками і скрутками шматків кабелю не можна. По-перше, це небезпечно. По-друге, надійність і час функціонування таких теплих підлог будуть мінімальними.

Тепла підлога в гаражі своїми руками - створюємо комфорт для себе і свого автомобіля

Монтаж теплої підлоги в гараж швидко і просто

Якщо ви придбали систему з нагріваючими матами, її монтаж проводиться ще простіше. І ось чому. Мати являють собою заздалегідь зібрані на спеціальній армуючої сітки витки кабелю, що гріє. В даному випадку нам потрібно всього лише покласти ці готові конструкції на підлогове підставу гаража. Після монтажу матів або гріє дроти встановлюємо в теплоізоляційному шарі температурний датчик і з’єднуємо його трубою-гофрой з терморегулятором, який ставиться на стіну. Підключення системи електрополе здійснюємо за допомогою дроту з міді. Кабелі з інших матеріалів краще не використовувати. До електричної мережі систему підключаємо через окремий вимикач.

Після цього залишається залити змонтований тепла підлога фінішної стяжкою. Дозволяється застосовувати звичайний бетонний склад. Але зручніше виконати цю операцію, використовуючи склад для наливної підлоги. У будь-якому випадку, над рівнем встановлених матів (кабелів) стяжка зобов’язана мати товщину 3-5 см. Зверніть увагу! Повне застигання стяжки відбувається через 4 тижні після її заливки. Включати нагріває систему раніше цього терміну заборонено.

Водяний нагрівання – роботи більше, але результат того вартий

Облаштування водяного обігрівального контура на першій стадії його спорудження більш складне, для роботи такого теплого статі потрібно врізка нової системи в уже працює опалювальний контур житла або монтаж окремого котла. Другий варіант економічно невигідний. Встановлювати новий опалювальний агрегат має сенс тільки у випадках, коли іншого виходу немає. А ось врізка водяного статі в функціонуючу систему дозволяє забезпечити ангар для машини теплом з мінімальними витратами.

Нам потрібно розробити проект підключення нагріваючої конструкції до котла в будинку. У зробленому документі вказується протяжність труб, необхідних для врізки системи, складається схема їх прокладки, визначається місце для монтажу распредузла. Під останнім розуміють спеціальний вузол, що включає в себе колекторну групу, водяний насос і точку змішування підігрітою і охолодженої води.

Тепла підлога в гаражі своїми руками - створюємо комфорт для себе і свого автомобіля

Тепла підлога в гаражі з водяним нагрівом

Перемішування теплоносія – обов’язкова процедура при підключенні описуваної конструкції до радіаторного опалення. У такій системі обігріву вода має надто високу температуру. Для водяного статі вона не підходить. Тому і доводиться змішувати теплоносій. Всі елементи распредузла встановлюються в один загальний шафа. Його так і називають розподільним. Своїми руками його робити не потрібно. Простіше придбати готову шафу з необхідними характеристиками потужності показниками. І підключити до нього тепла підлога. А сам розподільний шафа під’єднується безпосередньо до опалювального стояка.

Монтаж водяної підлоги виконуємо за таким алгоритмом:

  1. 1. Готуємо підлогове підставу за схемою, аналогічною тій, яка застосовувалася для установки еклектросістеми.
  2. 2. Настилаємо на теплоізоляційний матеріал монтажну сітку. Вона продається в магазинах, що торгують стрйоматеріаламі.
  3. 3. Укладаємо труби водяного обігріву на сітку. Якщо гараж має площу 15 квадратів і більше, трубні вироби рекомендується укладати у вигляді спіралі. При менших габаритах гаража труби розміщуємо звичайної змійкою. Не забуваємо про те, що її витки повинні бути паралельними між собою.
  4. 4. Фіксуємо труби до сітки. Для цих цілей застосовуємо або хомути, або дріт.
  5. 5. Підключаємо водяна підлога до распредшкафу.

Тепер потрібно провести випробування змонтованого опалення. Заповнюємо тепла підлога гарячою водою. Виставляємо на циркуляційному насосі тиск в 5 бар (в 2 рази вище стандартного робочого). Ми залишаємо систему функціонувати протягом 24 год. Через добу оглядаємо нашу конструкцію. Якщо тиск у водяному контурі не впало нижче робочого, а труби не дали протікання, ми все зробили правильно. Чи можемо заливати стяжку.

Важливий момент! Бетонний розчин заливається при заповненому теплоносієм контурі. При цьому вода в ньому не повинна бути гарячою. Оптимально, коли її температура така ж, як і температура повітря в гаражі. Товщина заливається стяжки – 3-8 см. Удачі в самостійному облаштуванні теплої підлоги!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *