+

Сучасна функціональність стійок ресепшн в офісі

Стійка ресепшн

Основним елементом інтер’єру на вході в будь-яке приміщення є зона ресепшн, яка виділяє робоче місце адміністратора і зустрічає відвідувачів. Оформлення зони ресепшн (ресепшен) задає загальний дизайн і стилістику внутрішнього простору. Тому до процесу виготовлення стійки на замовлення для ресепшн необхідно підходити обдумано.

Її першорядне завдання, справити яскраве враження на клієнта, зробити його перебування комфортним і максимально спростити роботу обслуговуючого персоналу. І в цьому призначенні стійки ресепшн принципово схожі між собою, маючи окремі рівні та виконуючи зонування простору. Як правило, на верхньому відбувається обслуговування гостей і відвідувачів, а на нижньому розташовується робоче поле адміністратора з комп’ютером, принтером, телефоном, документацією та офісним приладдям.​

Універсальність застосування

Найпершими офісними меблями можна назвати торгові стенди, барні прилавки для покупців і столи реєстрації постояльців у готелях. Згодом вони трансформувалися в багатофункціональні стійки ресепшн, які успішно використовуються в багатьох організаціях, що пропонують послуги і товари для своїх клієнтів. Однак крім представлення статусу і бренду компанії у стійок є ще важливе значення – це забезпечення функціональності робочого місця адміністратора або менеджера і здатність оперативного реагування. Меблеві модулі ресепшн виконують функцію поділу зон фойє, робочих місць обслуговуючого персоналу та внутрішніх приміщень.

При виготовленні стійки на замовлення застосовуються сучасні технології та натуральні матеріали високої якості такі як:

  • деревина благородних порід;
  • натуральний або штучний камінь;
  • хромовані металеві кромки та нержавіюча сталь;
  • деревостружкові плити, ламіновані пластиком різного кольору;
  • безпечне скло;
  • світлодіодні підсвічування.

​Дизайнерські рішення з комбінуванням цих матеріалів дають змогу виробникам створювати унікальні форми й ексклюзивний дизайн ресепшн зі значною економією часу, коштів і простору.

Різноманітність варіантів виконання стійок і супутніх матеріалів

Стійка ресепшн

Проектування зони перед ресепшн також відіграє важливу роль. До її складу входять дивани, крісла та офісні меблі. Тому стійки на замовлення для ресепшн виготовляються за проектами, адаптованим під функціональне призначення меблів відповідно до індивідуальних побажань замовника.

Різноманіття геометричної конфігурації та видів стійок:

  • прямі, кутові, П-подібні та Г-подібні;
  • за радіусом фасадів круглі, напівкруглі та овальні;
  • з плавними переходами лицьової частини та хвилеподібні;
  • однорівневі та багаторівневі.

Вибір форми стійки визначається дизайн-проектом залежно від форми приміщення і корисної площі.

Вид, колір і матеріал обирають за погодженням із замовником з урахуванням основних принципів організації ергономіки робочої області ресепшн і забезпечення зносостійкості виробу.